بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی ، پوشش بیمه ای است  در جهت جبران خسارت های جانی احتمالی برای افراد حاضر در مراکز آموزشی ، ناشی از مسئولیت مدنی مدیران آموزشگاه ، عرضه می گردد. همانطور که همه ما می دانیم ، مسئولیت فرزندان ما و همینطور همه افرادی که در مراکز آموزشی مشغول به کار یا تحصیل هستند ، بر عهده مدیران این مراکز می باشد. بنابراین ، اگر برای هریک از افرادی که در این مراکز حضور دارند ، حادثه ای رخ دهد و منجر به آسیب های جسمی برای آن فرد گردد، مدیر مرکز آموزشی مسئول بوده و می بایست آن را جبران نماید.

بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی

بدین منظور بیمه مسئولیت ایران ، با ارائه این بیمه نامه ، از طرف مدیر مرکز آموزشی (بیمه گزار) ، نسبت به جبران خسارت های وارده اقدام خواهد نمود. بطور مثال اگر زمین مرکز آموزشی لغزنده باشد و باعث سر خوردن و افتادن دانشجویان گردد . و این حادثه منجر به شکستگن دست و یا پای فرد و  یا وارد آمدن هر نوع صدمات جسمی دیگر به فرد شود. مدیر آموزشگاه می بایست غرامت و هزینه های پزشکی فرد مصدوم را شخصاً پرداخت نماید.

حال اگر مدیر آموزشگاه ، از پیش تر نسبت به اری این بیمه نامه افدام کرده باشد و تحت پوشش بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی قرار داشته باشد ، می تواند هزینه های مربوط به خسارات حادثه مذکور را از طریق این بیمه نامه جبران نماید.

شرایط استفاده از بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی

در مورد بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی باید این نکته را بدانیم که ، این بیمه نامه صرفاً برای  جبران خسارت های جانی وارده به دانشجویان ، دانش آموزان و استفاده کنندگان از این مراکز صادر می گردد. و پوشش حوادث احتمالی پرسنل و کارمندان مراکز آموزشی در تعهدات این بیمه نامه نمی باشد.

مدیران مراکز آموزشی می توانند برای تحت پوشش قرار دادن کارمندان و پرسنل خود در برابر حوادث احتمالی، از بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارمندان استفاده نمایند.

نمایندگی بیمه ایران - تهران ، ارائه دهنده کلیه خدمات برای انواع بیمه نامه ها.

متقاضیان محترم در تمام مناطق تهران می توانند از طریق هریک از نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران ، نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران  ونمایندگی بیمه ایران در شرق تهران نسبت به دریافت خدمات بیمه ای مورد نیاز خود اقدام نمایند.


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,مراکز ,آموزشی ,مسئولیت ,مدیران ,نامه ,مراکز آموزشی ,بیمه مسئولیت ,بیمه نامه ,مدیران مراکز ,بیمه ایران ,مدیران مراکز آموزشی ,مسئولیت مدیرا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گوهرنایاب مادر انجمن هنر آموزان و هنرجویان هنرستان کتابچی جدیدترین موزیک ها تخفیف برترین وب یک لقمه مهربانی پی سی مانی- کسب درآمد اینترنتی از انواع روش